Etykiety

czwartek, 7 marca 2013

Ratujemy suche kręciołki!

Od czego by tu zacząć. Hmmm no może od tego, że moje włosy są mocno wymagające. Sama maltretuje je częstymi zmianami kolorów, jednak teraz postanowiłam, że przy platynowym blondzie pozostanę na dłużej :) Od lat prostując włosy pozbyłam się właściwie na stałe moich kręciołków i teraz już tylko delikatnie falują. Wakacje przed nami i chyba to najlepsza pora na to by pozwolić im żyć swoim życiem i nie biegać wszędzie z prostownicą. Tak więc postanowiłam je skrócić i mocno nawilżać :) 
Kto mi pomoże ?
Oto moi (mam nadzieję) sprzymierzeńcy :)



Alterra wersja z granatem i aloesem.

Szampon:



Lubię i to baardzo :) Moja bardzo wrażliwa skóra głowy nie piecze i nic się z niej nie sypie po użyciu tego specyfiku :) Ładnie się pieni, ale jest troszkę zbyt "lejisty" i przez to mało wydajny. Olbrzymi plus za brak silikonów :) No i są to kosmetyki vegańskie.
Ocena -5.

Odżywka:



Stosuje na przemian z maską. Podobnie jak szampon ma cudowny zapach! :) W sładzie posiada alkohol ale dopóki mnie nie podrażnia to mi nie przeszkadza :) Nie tak cudowny jak maska ale spełnia swoje zadanie :)
Ocena 5.

Maska:



Mój hicior! Nic dodać nic ująć :) Świetna konsystencja, zapach, wydajność :) a efekty? rewelacja, już przy nałożeniu czuć jego działanie! A po spłukaniu jest tylko lepiej :) Włosy są super gładkie, błyszczące i sypkie :)
Ocena 6!

Olej łopianowy ( Green Pharmacy):



Mam wobec niego mieszane uczucia. Nakładam na całą długość włosów i na skórę głowy i tak z ręcznikiem na głowie spędzam całą noc. Efekty nie są spektakularne, ale może na nie trzeba więcej niż miesiąca? Włosy są nieco gładsze, olejek mnie nie uczula za co duży + i całkiem łatwo się zmywa. Jednak nie dorównuje olejowi kokosowemu.
Ocena -4.

Olejek rycynowy:



Próbowałam używać go do włosów jednak dla mnie jest za ciężki, no i stosując go na blondzie trzeba dodawać cytrynę, która dodatkowo wysusza :( ale służy mi w pielęgnacji rzęs i brwi które pięknie zagęściła i przyciemniła :) I w tej kategorii jest bezkonkurencyjny!
Ocena 6!

Szampon z czrnej rzepy (Eva Natura):



Służy mi do zmywania olejów i w tej dziedzinie jest ok :) Mocno oczyszcza ale nie drażni skóry głowy! Dostępny prawie wszędzie i do tego w dobrej cenie!
Ocena 5.

Będę na bieżąco informować o postępach :) a następnie zajmujemy się przywróceniem loczków!



2 komentarze:

  1. Pomocy!!! Mam długie, kręcone włosy. Kolor? Mówią o mnie rudowłosa blondynka. Wszystko spoko, tylko strasznie mi się puszą. Co mam robić? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana nie panikowac ;) Już sobie wyobrażam Twój kolor włosów! MUsi być wyjątkowy :) Ja z całego serca ppolecam dla takich włosków olejowanie! Jeśli są wysokoporowate jak moje na pewno będziesz zachwycona oliwą z oliwek! Dostępna jest w niemal każym spożywczym sklepie, a może nawet masz ją w domu :) spróbuj nałożyć ją na wilgotne włosy i wsadzić je pod czepek na min 1h. Jeśli nie będziesz zadowolona z rezultatów, to wcześniej nałóż maskę, a dopiero na nią oliwę i zrób jak pisałam wcześniej :) Czekam na relację! Cium :)

    OdpowiedzUsuń