Etykiety

czwartek, 7 marca 2013

Jakie fryzury będą modne wiosną i latem?

Niezależnie od tego czy jesteś blondynką, brunetką czy może płomiennym rodzielcem, czy masz długie loki czy krótkiego boba pamiętaj, że zadbane i błyszczące włosy nigdy nie wychodzą z mody! :) A co przyszykowali dla Nas projektanci fryzur na sezon wiosna lato 2013?



Bob
W tym sezonie najmodniejsze włosy to te gładkie, gęste i krótkie! Modne w poprzednim sezonie cieniowanie odchodzi do lamusa!

www.mcmastermvp.ca 
Pastele
Pogłębia się trendu na pastelową kloloryzacje! Teraz łączymy ze sobą kilka tonów :) To propozycja dla odważnych! Bardzo pozytywnie nastraja :)

www.hairpediaclub.com
Platynowy blond
Bardzo podoba mi się ten trend! Jako posiadaczka platynowych włosów wiem że ich pielęgnacja ( szczególnie jeśli nie jest to nasz naturalny kolor) wymaga szczególnej pielęgnacji. Jednak taki kolor podoba mi się tylko przy bardzo jasnej karnacji! W innym wypadku wypada kiczowato.

www.short-haircut.com 
Naturalny look
W tym sezonie projektanci bardzo docenili wielbicielki naturalności! :) Mamy no make up, pale manicure i naturalne pięknie błyszczące włosy! Jednak taki look wymaga tyle pracy co trudne upięcia. Super! :)

www.sofeminine.co.uk


Plecionki i kucyki
Wszystko dozwolone :) Jednak w wersji low :) Włosy upinamy nisko, dzięki temu podkreślamy rysy twarzy i wysmuklamy szyję. Romantyczne warkocze, plecionki, koszyczki wciąż są trendy i wygląda na to, że jeszcze na długo z nami pozostaną :)

www.fashionising.com
www.fashionising.com 
Mokra Włoszka
Hmmmm... Włosy wyglądają jakby były mokre. Cóż czasy żelu i brylantyny powracają? Dla mnie najmniej ciekawy trend tego sezonu.

tophairtrends.com
Lata 60-te 
To trend który poeraca jak bumerang! Super kobiece upięcia stylizowane na fryzury Bridgit Bardot.
Dziewczęce kokardy, opaski w grochy i chustki sprawią, że fryzura nabierze indywidualnego charakteru :) W modzie znów powrót do lat 60-tych :)

fr-fr.facebook.com

2 komentarze:

  1. Super ! Bardzo spodobał mi się ten post ! ;) Mam problem z okiełznaniem moich włosów i wszystko, dosłownie WSZYSTKO mnie w nich denerwuje.
    Jak dla mnie pasują: naturalność, plecionki i kucyki oraz baaardzo chciałabym spróbować uczesania w stylu lat 60-tych :)

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) co prawda dopiero raczkuję, ale mam wrażenie, że mamy podobny problem z włosami ;) Polecam post wyżej, o ratowaniu suchych kręciołków, może znajdziesz w nim coś dla siebie! Pozdrawiam :)

      Usuń