Etykiety

środa, 17 grudnia 2014

Pomysły na świąteczny i sylwestrowy manicure

Święta to niezwykle ciężki czas dla naszych dłoni i paznokci. Najpierw mycie okien, potem szorowanie całego domu, następnie gotowanie i mycie całej sterty naczyń… Brzmi znajomo? :) A przecież to czas kiedy w końcu można spotkać całą rodzinę i jeść i jeść i jeść :) Myślę, że ciekawy manicure świąteczny nie wspominając już o sylwestrowym będzie z pewnością zauważony i warto o niego zadbać :) Postanowiłam więc, że przez najbliższe dni będę tu dorzucać nowe pomysły na zimowe paznokcie, może to zainspiruje którąś z Was!




Pierwsze paznokcie zostały wykonane przy pomcy 3 lakierów. Jako bazy użyłam Eveline odżywki diamentowej, następnie wymalowałam je lakierem Bebeauty ( dziwne, nigdy nie podają numerków), a końcówki lakierem Catrice Luxury Lacquers 05 Plum fiction (to ten z ostatniego pudełka beGlossy)

Z lampą:


Drugi różni się tylko kolorem końcówek, tak samo jako bazy użyłam Eveline odżywki diamentowej, następnie wymalowałam je lakierem Bebeauty, a na końcówki i palec serdeczny nałożony jest lakier Miyo mini drops nr 70 mirage.


Jak Wam się podobają?

Pozdrawiam ciepło,
Malinowa.

2 komentarze: