Etykiety

sobota, 30 sierpnia 2014

Poszłam po makaron a wróciłam z tym... czyli kosmetyczne zakupy w biedronce!

Ile z Was ma tak samo? :) Niby przypadkiem, jakoś tak, zawsze mnie zaciągnie w stronę półek z kosmetykami! Ale to, co znalazłam zupełnie "wywaliło mnie z butów" :)

Pierwszą z perełek jest żel pod prysznic Oceania o cuuuuudownym zapachu poziomek i winogron! A dokładniej pachnie jak pity przeze mnie w dzieciństwie soczek z rurką o smaku winogronowym :) nie jestem wielką fanką słodkich owocowych zapachów, ale ten jest GENIALNY! Co do samego działania żel jest niesamowicie "treściwy", gęsty i jakoś nigdy specjalnie nie wierzę w magicznie nawilżające żele pod prysznic, od tego są przecież balsamy i inne mazidła, ale on z pewnością nie wysusza i pozostawia skórę miła w dotyku. Ja używam go również jako płyn do kąpieli i jest niesamowity :) robi świetną, puchatą pianę i to całe mnóstwo piany, która trwa i nie rozpuszcza się :) Zapach dodatkowo utrzymuje się na ciele a to cudo ma aż 400 ml za  niecałe 3zł. No proszę Was czego chcieć więcej!!!



 Poniżej skład i opis od producenta:


 Kolejnym biedrowym kosmetykiem jest sól do kąpieli o zapachu lotosa firmy bebeauty body expert. Nigdy nie miałam i nawet nie za bardzo wiedziałam po jakiego grzyba są te całe sole do kąpieli. Przecież relaksować to mnie mogą swiece i piana w kąpieli, a nie jakieś tam kryształki, ale... Zrobiłam ową relaksującą kąpiel z tym dziwadłem i jestem totalnie zakochana! Sól szybko się rozpuszcza, barwiąc wodę na lekko różowy kolor i powoduje hmmm nie mam pojęcia jak to opisać... Ciało jest jakby dogłębnie oczyszczone, takie jak po wyjściu z morza! Nie gładkie, wręcz ciężko po nim przejechać ręką, ale dzięki temu balsamy po takiej kąpieli świetnie się wchłaniają i skóra jest idealna! Zapach też na plus, choć ledwo wyczuwalny. Nie zauważyłam działania ujędrniającego, ale i tak uznałam to jedynie za chwyt marketingowy. Polecam, nie mam porównania z innymi solami, ale ta jest dla mnie czymś odkrywczym i nie wiem czy będę szukać innej :) Pojemność duża a cena :) :) niecałe 4 złócisze :)

 Poniżej skład i opis od producenta:


Znacie, lubicie, polecacie jakieś kosmetyki z biedronki?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz